Patient Complaint Register
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Attention: A complaint can be filed
by the patiennt, their guardian or attendant or any other person who is
attempting to reconcile a grievance against the services provided by
Hospital. Any person who files such a complaint or grievance under false
pretenses may be subject to criminal or civil action as the law may
allow.Feedback to your complaint will be given to you via e-mail or telephone
within a week.
ध्यान दें: अस्पताल द्वारा प्रदान की जाने वाली सेवाओं के खिलाफ रोगी / उनके अभिभावक / परिजन या किसी अन्य व्यक्ति (जो शिकायत दर्ज करने का प्रयास कर रहा है) द्वारा शिकायत दर्ज की जा सकती है। कोई भी व्यक्ति जो झूठी शिकायत दर्ज करता है, उसके खिलाफ करवाई की जा सकती है। आपकी शिकायत पर प्रतिक्रिया आपको एक सप्ताह के भीतर ई-मेल या टेलीफोन के माध्यम से दी जाएगी। |
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Please fill the form clearly फॉर्म को स्पष्ट शब्दों में भरें
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Name of the Complainant (Optional) शिकायतकर्ता का नाम (वैकल्पिक)
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Relation with Patient (Optional) रोगी के साथ संबंध (वैकल्पिक)
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Age/Gender उम्र/लिंग
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Date of writing the complaint शिकायत लिखने की तारीख
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Address: पता:
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Contact no. संपर्क नंबर
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E-mail ID ईमेल आईडी
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Department concerned with your care
आपकी देखभाल से संबंधित विभाग
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Names of those involved in your
complaint आपकी शिकायत में शामिल लोगों के नाम
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Name of the person (S) you reported
the incident to (If any) जिस व्यक्ति को आपने घटना की सूचना दी है उसका नाम (अगर कोई है)
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Describe your complaint अपनी शिकायत का वर्णन करें
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Complaint register checked By
Manager Operations
Signature Date/Time |
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Action Taken & Feedback Sent on
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Friday, February 8, 2019
Format for Patient Complaint Register
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